• Шукаєш роботу в affiliate?
  • Шукаєш роботу в affiliate?
  • Шукаєш роботу в affiliate?
img
img
  • 1836
  • 0
  • 0

Що таке CPC (Cost Per Click): як розраховувати і використовувати в арбітражі?

Хочете працювати за найстабільнішою моделлю оплати реклами в інтернеті, без мудрованої арифметики та складних математичних формул? Будь ласка: це CPC. Тут арбітражник заробляє на кліках за рекламу, яку наливає. Але у моделі є й недоліки. Подробиці нижче.

Що таке CPC

CPC — cos per click — модель оплати реклами в інтернеті, за якої рекламодавець платить тільки за кліки по банеру. 

При цьому паблішер, у ролі якого може виступати й арбітражник, заробляє за кожен клік. Рекламодавець відповідно оплачує кожен клік, і завдяки цій моделі може легко рахувати рекламний бюджет. За покази в рамках моделі CPC рекламодавець не платить, як і за інші дії — покупку, реєстрацію, заявку тощо.

Формула CPC: як рахувати

Формула cpc — це сума витрат на рекламу, поділена на кількість кліків.

Приклад: ми витратили на рекламу $1500 і отримали 3675 кліків. 1500/3675 = $0.4, або близько 15 грн за клік (за курсом на момент публікації статті). 

Ось що може впливати на cost per click:

  • Частота запитів, за якими ви маєте намір показувати оголошення. Що популярніший запит, то вища вартість кліка;
  • Релевантність оголошення. Якщо креативи та тексти до них опрацьовані погано, то оголошення буде показуватися рідше і вартість його буде вищою. До речі, чим вища реклама, тим вищий CTR. 

Чому важливий CTR, як його підвищити та що це взагалі за метрика така, можна прочитати у цій статті.

  • ГЕО. Що платоспроможніша аудиторія того чи іншого регіону, то вищий сіпісі.

Так, реклама на Tier 1-2 (США, Британія, Канада, Нідерланди тощо) обійдеться дорожче, ніж Tier 3-4 (Болівія, Уганда, Таджикистан). Але й заробіток звідти може бути більшим.

Хто і коли використовує модель оплати Cost Per Click

Модель Cost Per Click часто зустрічається в контекстній рекламі або ремаркетингу. 

Ремаркетинг — стратегія в інтернет-рекламі, спрямована на користувачів, які бачили рекламу і не купили товар.

Ви точно стикалися з ремаркетингом: переглядали товари на лендингу або на сторінці в соц. мережах, не купуючи їх, а потім банери від цього магазину майоріли у вашій стрічці або на інших сайтах.

Ось кілька типів реклів, які використовують оплату за клік:

  • Реклама в пошукових системах: Google Ads, Bing Ads;
  • Афіліати та маркетплейси. 

Власники таких майданчиків використовують CPC для залучення трафіку на партнерські сторінки та товари. Кліки, за які вони платять, генеруються з їхніх партнерських посилань;

  • Блогери та власники сайтів.

Спільна риса цих реклів у тому, що вони заробляють на контенті, розміщуючи банери/графічні оголошення на своїх сторінках та отримуючи за це винагороду;

  • Соц. мережі.

Тут усе просто: реклама відображається у фіді (стрічці) Facebook, LinkedIn, Twitter, де її бачать користувачі соціальної мережі та можуть по ній клікати.

CPC: плюси і мінуси моделі оплати

Переваги моделі CPC:

  • Простота та прозорість конверсії. 

І вашого заробітку відповідно. Під час роботи з деякими вертикалями арбітражник може очікувати оплати від рекламодавця протягом кількох місяців — наприклад, у товарці, де довго триває цикл угоди. Зазвичай це стосується товарів, які довго їдуть до дверей клієнта. У випадку з CPC не треба чекати, поки лід залишить заявку на сайті, внесе депозит або купить товар — арбітражник заробляє на кліках.

Детальніше про вертикалі ось тут.

  • Просте прогнозування бюджету для рекламодавця.

Мінуси cost per click:

  • Не всі партнерки приймають умови за моделлю cpc;
  • Можливо, доведеться докуповувати трафік. Штука у тому, що може бути непросто знайти сітку з високоякісним трафіком за ціною дешевшою, ніж ви заробите за моделлю CPC на своєму сайті;
  • Якщо ви рекламодавець, то повинні стежити за бюджетом.

Прогнозування — це чудово, але якщо ключові слова виявляться дорогими, а конкуренція буде високою, то ви ризикуєте швидко вилетіти у трубу. Крім того, ви маєте знати як захиститися від клік фрода. Клік фрод це такий вид шахрайства, коли конкуренти склікують вашу рекламу, аби ви даремно витрачали рекламний бюджет. 

Висновки

CPC це метрика в інтернет-рекламі та маркетингу, яка вказує вартість кожного кліка за рекламою. Також сіпісі можуть називати модель оплати в партнерках, коли арбітражники заробляють не на заявках, покупках або інших цільових діях користувачів, а на кліках.

Модель оплати прозора і зручна як для арбів, так і для рекламодавців. У неї є і свої мінуси — наприклад, потенційне склікування. А ще вам потрібно буде витратити якийсь час на вибір стратегії ставок. У нас ви можете дізнатися про правильний вибір стратегії ставок у Facebook Ads Manager. Також рекомендуємо просканувати довідку Фейсбук на цю тему.

  • 1836
  • 0
  • 0
10.11.2023
Зареєструйся, щоб залишити коментар
0
  • За рейтингом
  • По порядку
loading